mandag 3. mai 2010

Kamp onsdag

Link til kampinfo

21.40 på Eberg

Meld deg på her!

9 kommentarer:

Jens sa...

jadda!

B2 sa...

Oh yes!

Roger sa...

Ich auch!
Roger

Jon-Edvard sa...

Eg vil vere med eg óg

B2 sa...

Kort oppdatering fra alle som ikke behersker IT, WINDOWS OG WEB...Odde kommer, og det samme gjør Kjell. Inge har vel bare glemt å melde på seg selv. Kølla er sjuk og svak, men på bedringens vei. Usikker. Mussie har ikke fattet poenget med å faktisk klikke på linken for å melde seg på, men er visstnok med. Savner Solli og Stathis... At det 24 timer før kamp skal være SÅ vanskelig å få en oversikt over hvilke spillere vi faktisk har til rådighet er RIMELIG utrolig!!

Stathis sa...

Jeg er med...

Mussie sa...

Jeg er med

mussie

Jøran sa...

Jeg er med

Anonym sa...

kølla kommer